سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
 
یکشنبه 90 دی 4 , ساعت 5:38 عصر

در سلسله مطالب در این وبلاگ گلچینی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ انتخابات را برای استفاده عموم قرار میدهبم.

1? سرمایه‌گذاری انسانی

انتخابات سرمایه‏گذارى عظیم ملت ایران است؛ مثل این‌که شما سرمایه‏ى سنگین و عظیمى را در بانک می‌گذارید، بانک با آن کار می‌کند و شما از سودش استفاده می‌کنید؛ انتخابات یک چنین چیزى است. ملت ایران سرمایه‏گذارى عظیمى را می‌کند، سپرده‏گذارى بزرگى را انجام می‌دهد و سود آن را می‌برد.

آراء یکایک شما مردم سهمى است از همان سرمایه‏گذارى و سپرده‏گذارى. هر رأیى که شما در صندوق مى‏اندازید، مثل این است که یک بخشى از پول آن سپرده را دارید تأمین می‌کنید. یک رأى هم اهمیت دارد.

هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد؛ براى ملت ایران حرمت بیشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می‌شوند. عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد.

بیانات در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) 1/1/1388


یکشنبه 90 دی 4 , ساعت 5:30 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم
والعصران الانسان لفی خسر الا الذین آمنو وعملو الصالحات وتواصو با الحق وتواصو بالصبر
به اطلاع مردم شریف شهرستانهای رودسرواملش می رساند:
1-اینجانب محمد مهدی رهبری املشی با توکل به خدای متعال تصمیم دارم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه رودسرواملش شرکت کنم.
2-به چه دلیلی این تصمیم گرفته شد؟
الف:حقیر موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در این مقطع بسیار حساس وفوق العاده می دانم دربعد خارجی مستکبران تهدیدات خود را علنی ترو واضحتر بیان می کنند.در این وضعیت تصمیم گیران اصلی مملکت باید کاملا هشیارباشند مسایل جزئی وحاشیه ای وجناحی را کنار بگذارندومجلس شورای اسلامی یکی از مراکز تاثیرگذاردر تصمیمات مهم کشور است ویک نماینده مجلس هم می تواند در عملکرد مجلس موثر باشد.
ب:درحوزه انتخابیه رودسرواملش گرچه کارهای عمرانی خوبی انجام گرفته وقابل تقدیر است ولی مشکل بیکاری ومشکلات بخش کشاورزی در حوزه چای ،برنج،مرکبات مضاعف شده است .مسئولین در بعضی موارد سلیقه ای وجناحی انتخاب شده اند شایسته سالاری ورهنمود ارزشمند جذب حداکثری مورد غفلت قرار گرفته است.وعلت اینکه در انتخابات اخیر شرکت کرده ام این است که این بنده نالایق تشخیص داده ام که از سایر داوطلبان بهتر می توانم در این موقعیت خطیر وبسیارحساس ایفاء وظیفه نمایم.
3-مواضع اینجانب در بعضی موضاعات مهم:
1-3:اینجانب پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نتایجی که مراجع قانونی اعلام کردندکاملا قبول کردم ورهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه مجادلات می دانستم وتمامی اخلالگیریها وآشوبها وفتنه ای که پس از انتخابات بروز کرد بشدت محکوم کرده ام.
2-3:از روز اولی که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان ولی فقیه جامع الشرایط توسط خبرگان رهبری معرفی شد ایشان را مقتدای خود می دانم وبا توجه به آیه"یا ایها الذین امنوا اطیعوا الله واطیعوالرسول واولی الامرمنکم..."59/4 ایشان را مصداق بارز ولی امر مسلمین می دانم واطاعت از فرامین ایشان را واجب می دانم.
3-3:درچهار دوره ای که در مجلس بودم وابسته به هیچ جناح وتشکلی نبودم تشکل های آن زمان در دو عنوان کلی جامعه روحانیت مبارز ومجمع روحانیون مبارز خلاصه می شد.البته عملکرد ورفتار من طوری بود که مرا به جناح جامعه روحانیت مبارز منتسب می کردند ودر جلسات گروهی این جناح دعوت می شدم ومعمولا هم شرکت می کردم.در تصمیم اخیر هم هیچ تشکل وشخصیتی دخالت نداشته است شایعه اینکه یکی از شخصیتهای روحانی یا یکی از تشکلها برای حضور در انتخابات توصیه ای به من کرده است کذب محض است بعد از اتمام دوره نمایندگی با اینها هیچ ارتباطی نداشتم.
4-هدف وانگیزه:
هدف وانگیزه اصلی من برای شرکت در انتخابات تنها وتنها یک چیز است وآن این است که:فکر می کنم دست خالی هستم وبار گناهان زیادی را به دوش می کشم وپیش خدا عمل آنهم عمل صالح ارزش دارد ومن مصداق "ومن خفت موازینه"شده ام واز طرفی "وان الساعته اتیه لاریب فیها"بنظرم رسیداگر مردم به من رای دهند وبه مجلس بروم از طریق خدمت به مردم وتقویت نظام اسلامی توشه ای برای آخرت خود فراهم کنم واز این طریق کمی از روسیاهی ام در پیشگاه الهی در روز"حساب" کم کنم هیچ قصد وغرض وهدف دیگری ندارم بنابراین از همه عزیزانی که مرا مورد لطف خودشان قرار می دهند خواهش می کنم انگیزه مرا مدنظر داشته باشند در تمامی مراحل موازین شرعی واخلاقی ومقررات وقوانین را کاملا رعایت کنند.راضی نیستم از کسی یا جریانی تقاضا شود که از این ناچیز حمایت کنند البته هر کسی وتشکلی که اصول نظام اسلامی ورهبری معظم انقلاب را قبول داشته باشد وما را لایق حمایت بداند دستشان را به گرمی می فشاریم.
از خداوند سبحان عاجزانه استدعا دارم ما را به راه راست وراه خوبان وراه انبیاء،صدیقین وشهداءوصالحین هدایت فرماید.
محمد مهدی رهبری املشی
11/9/190



لیست کل یادداشت های این وبلاگ